هتل های 3 ستاره کیش
نوشته شده توسط : maryam26

هتل جام جم کیش

هتل جام جام سال ها است که برا مسافران تور کیش نامی آشنا به حساب می آید. تور کیش هتل شایان فروردین 97این هتل که در ابتدای بلوار موج جزیره کیش قرار دارد دارای موقعیت مکانی بسیار ویژه و خوبی است که امکان دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحات جزیره تور کیش هتل شایان زمستان 96کیش را برای شما فراهم می سازد. درجه هتل سه ستاره تاپ بوده و برای اقامت شما عزیزان انواع اتاق با تعداد تخت های متفاوت و هم چنین سوئیت مخصوص خانواده ها در نظر گرفته شده است. تور کیش هتل شایان نوروز 97فاصله هتل جام جم تا فرودگاه 10 دقیقه است و ترانسفر فرودگاهی رایگان بر عهده هتل می باشد. برای صرف صبحانه، ناهار و شام می توانید از رستوران هتل که غذاهای ایرانی را تور کیش هتل شایان بهمن 96طبخ می نماید استفاده کنید. دیگر امکانات این هتل شامل تاکسی سرویس، کافی شاپ، اینترنت، لاندری، خدمات تور و پذیرش 24تور کیش هتل شایان دی 96 ساعته می باشد.

هتل جام جم کیش 

 


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش است که در میدان امیر کبیر و تور کیش هتل شایان بهار 97بلوار دریای جزیره قرار گرفته است. این هتل در سال 1395 بازسازی شده و دارای 37 واحد اقامتی می باشد. اتاق های هتل پارس نیک تور کیش هتل شایان بهمن 96بسیار تمیز بوده و توسط پرسنل خدماتی هتل هرروز چک می شوند. رستوران هتل پارس نیک با ظرفیت 100 نفر در طبقه اول قرار داشته و انواع تور کیش هتل شایان نوروز 97غذاهای ایرانی و دریایی را برای شما مهمانان گرامی تور کیش سرو می کند. هتل پارس نیک به اغلب مراکز خرید نزدیک است اما برای دیدن جاذبه های گردشگری جزیره می توانید از خدماتتور کیش هتل شایان زمستان 96 گشت شهری هتل استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل پارس نیک می توان به تاکسی سرویس، کافی شاپ، ترانسفر تور کیش هتل شایان فروردین 97فرودگاهی، فضای سبز، کرایه اتومبیل و صندوق امانات تور کیش هتل شایان دی 96اشاره کرد.

هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش


هتل هلیا کیش

هتل هلیا یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش است که در میدان ساحل جزیره قرار گرفتهتور کیش هتل شایان اسفند 96 است. هتل در سال 1385 افتتاح و در سال 1395 بازسازی شده است. هتل دارای یک ساختمان دو طبقه با 61 اتاق از انواع دوتور کیش هتل شایان دی 96 تا چهارتخته است که به شما مسافرانتور کیش امکانات یخچال، تلویزیون، تلفن، مبلمان، حمام، تهویه مطبوع و اینترنت را ارائه می دهند. رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه همکف قرار گرفته و انواع غذاهای تور کیش هتل شایان بهمن 96ایرانی و دریایی را سرو می کند. هم چنین کافی شاپ هتل در لابی قرار گرفته و به صورت 24 ساعته خدماتتور کیش هتل شایان زمستان 96 ارائه می دهد. از دیگر امکانات هتل هلیا می توان به چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، فضای سبز، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر تور کیش هتل شایان بهار 97فرودگاهی، کرایه اتومبیل و خدمات برایتور کیش هتل شایان نوروز 97 معلولین اشاره کرد. 

هتل هلیا کیش

 


هتل شایلی کیش

هتل شایلی یکی از هتل های 3 ستاره جزیره کیش است ک در بلوار دریا جزیرهتور کیش هتل شایان زمستان 96 قرار گرفته است. این هتل که سابقا با نام عالی قاپو شناخته می شد در سال 1385 ساخته شده و در سال 1394 بازسازی شده است. ساختمان هتل د وطبقه بوده و دارای 40 اتاق دو تخته ، سه تخته و سوئیت است که به شما مهمانان گرامی تور کیش امکانات صبحانه، یخچال، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت را ارائه می دهند. فاصله هتل شایلی تا تور کیش هتل شایان دی 96فرودگاه بین المللی کیش 7 کیلومتر است و خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان برای شما در نظر گرفته شده است. رستوران و کافی شاپ هتل آماده سرو انواع نوشیدنی و غذاها با بهترین کیفیت هستند. از دیگر امکانات تور کیش هتل شایان اسفند 96هتل شایلی می توان به تاکسی سرویس، لاندری، روم سرویس، صندوق امانات و پذیرش 24 تور کیش هتل شایان نوروز 97ساعته می باشد.

 

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش

 


هتل گراند کیش

هتل گراند کیش یکی دیگر از هتل های چهار ستاره تور کیش هتل شایان زمستان 96جزیره کیش می باشد.این هتل در موقعیت بسیار عالی و با امکانت ویژه ایی در اختیار گردشگران تور کیش قرار  گرفته است.فاصله هتل تا دریا 7 دقیقه و تا بازار ونوس و زیتون فاصله اندکی می باشد.امکانات هتل:خدمات تهیه بلیط, تور کیش هتل شایان اسفند 96گشت نیم روزی, ترانسفر رفت, کرایه اتومبیل (بدون راننده), آژانس مسافرتی, پارکینگ سرپوشیده و ...

با تور کیش همراه شوید و لحظات رویایی را در این هتل سپری کنید. 

هتل گراند کیش





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: